Pidempään ollaan ihmetelty S-marketin valikoiman alasajoa. Etenkin terveellisemmät tuotteet, niiden valikoima jatkuvasti supistuu.
Yrttipuoli on aivan heikkoa. Samoin vihannesvalikoima ja tuoreus sekä saatavuus.
Ollaan keskusteltu monien kanssa ja kuten me, moni muukin joutuu, huom. joutuu, hakemaan täydennystä naapurikaupasta hyvin usein.
Jos kaupan tarkoitus on vähentää asiakasmäärää näin, niin hyvin on onnistunut.
Kohta loppuu asiakkuus
Vastaus S-marketista
Todella ikävä kuulla, ettei kyseisen palautteen antaja ole tyytyväinen vihannesosastoomme. Tällaista palautetta olisi huomattavasti helpompi käsitellä, jos vaikka jo siinä kauppareissun yhteydessä ottaa asian puheeksi. Nyt ei tällaista palautetta ole tullut ja kovin vaikea tästä on keskustella lehden välityksellä. Minulle saa ehdottomasti tulla juttelemaan tällaisesta tai muistakin asioista. Teemme kauppaa juurikin asiakkaita varten ja teidän mielipiteenne on tärkeä.
Isossa kuvassa voidaan kuitenkin todeta hedelmä- ja vihannesosastomme olevan erittäin suosittu myyntien perusteella. Osaston myynti ja asiakasmäärä on kasvanut tasaisesti jo useampana vuonna. Yksittäisiä puutteita valitettavasti joskus esiintyy joko toimittajasta tai meidän tilauksista johtuvista syistä. Pyrimme aina kehittämään toimintaamme saamamme palautteen pohjalta.
Toni Aro-Heinilä, marketpäällikkö, S-market Laitila